Osoby śledzące rynek upominków promocyjnych z pewnością już kilka razy były przekonane o tym, że nic lub prawie nic nie jest w stanie ich zaskoczyć. Nietrudno się przy tym domyślić, że raz na jakiś czas były zmuszane do zrewidowania swoich przekonań, twórcy gadżetów promocyjnych charakteryzują się bowiem kreatywnością, która naprawdę zasługuje na uwagę. Jedną z najbardziej nietypowych propozycji, którą można zaobserwować w coraz większej liczbie w ciągu ostatnich lat są antystresy reklamowe, a więc dowcipne gadżety, które można uciskać w chwilach zdenerwowania lub po prostu po to, aby na moment oderwać się od monotonnej pracy.

Lekarze niechętnie wypowiadają się na temat ich rzeczywistej skuteczności, nie można jednak nie dostrzec tego, że antystresy reklamowe są kochane przez klientów, a wręczanie ich w ramach zacieśniania z nimi więzi jest strzałem w dziesiątkę. Szczególny zachwyt rozwiązaniami tego typu wykazują panowie, same antystresy bowiem często przypominają kształtem kobiecy biust. Pomysłowość twórców i ich skłonność do wychodzenia poza schematy sprawia jednak, że antystresy reklamowe doceniają również panie, a firmy, które w nie inwestują, nie mają powodów do narzekania na skutki takiego działania.